Kunsten at kombinere et personligt brand og en virksomhed

En af de mest interessante problemstillinger når det kommer til forretningsudvikling og salg er kombinationen af et personligt brand og en virksomhed. Jeg ved godt, at i de flestes øjne så bliver det til to virksomheder, men de er jo to alen af et stykke. Det et personligt brand kan give til en virksomhed, webshop eller what have you, er et ansigt. Et “det her er hvem vi er” bag facebook siden, virksomheden, nyhedsbrevet og andet. Og det er vigtigt, for det skaber loyalitet, præferencer og genkendelighed. Jeg har personligt valgt at lave samle nogen af mine kommunikationskanaler så jeg f.eks ikke skal skrive 3 nyhedsbreve men jeg kan nøjes med et for Toothless Tiger, by Henriette Weber. Faktisk så er “by Henriette Weber” min brand strategi for at koble Toothless Tiger på mig, og vice versa.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *